Damp!

Åh har suttit med hemsidan hela kvällen och det buggar fortfarande...hoppas det bara är datorn som inte vill ta koderna som den ska för då kanske den där jäkla scrollen åt sidan på hemsidan försvinner, Gaaaaah blir tokig!!! Varför måste den krångla...dumma sak...

Okej mitt natthumör är inte alltid perfekt, jag är verkligen meeega trött så nu tänker jag gå och lägga mig men skickar med en liten prtscr så ni får se hur det ser ut, mitt lilla problem;)


Kanske inte syns så väl så ni får trycka ctrl+ så ni förstorar upp allt så syns det bättre;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.