Fokus

Är något jag har svårt för ibland och mitt minne är värre än värst. Alltså jag vet inte vad som är fel mitt minne är uselt så jag nästan glömde av lite bilder som jag ska redigera fan! Hur som helst blev det lite stress nu imorse, tur att jag somna vid 11 igår så jag gick upp i tid för nu snart ska vi till stugan. Snabba kast här, japp.

Blev inget Sala för mig heller, att hitta från tågstationen och sen veta vilken buss, nej jag kände inte för det och vädret såg inte lovande ut i torsdag så bestämde mig för att stanna hemma. Trökigt när det blir så men inget att göra åt. Måste se till att skaffa körkort för hade nog kanske hittat med bilen om inte hade jag nog kunnat hämtat upp en kompis som hittar från tågstationen eller något ställe där jag kunde ha hämtat upp henne. Som ni märker är mitt liv på genomgående en förändring och jag har inte riktigt hunnit reda ut allt haha. Men gör mitt bästa, jag har ett helt annat tempo än de senaste 3 åren så jag hinner själv inte riktigt med, sämst är jag men jag arbetar på det! Imorgon måste jag i alla fall se till att avsluta lite hemside jobb, börja på projektplanen, se över vad jag behöver med mig till högskolan på måndag och försöka planera in lite dagar då jag kan rida osv.

Håller på för stunden att även ladda upp lite bilder på Frontweb.se/pro men så märker jag att något buggar för jag får inte upp min zip.fil, herregud varför går det inte, behöver få upp dem innan stugan!!! Stressad men ändå sjukt pepp, så nu är det full fart medvetslös, läste ut boken förresten igår, grät lite som sagt och jag tog lite datorsemester från kl.17 tills imorse. Skönt värre, är dessutom nästan frisk, kan vara anledningen varför jag tog tag i saker nu redan vid 9 på morgonen haha. Okej, det verkar inte gå speciellt bra det här med uppladdningen hos Frontweb för stunden...gaaah. Nej nu ska jag ta och göra klart lite andra saker under tiden, tjingeling:)

Från förra lördagens fotograferingsjobb:)

Kommentarer
Postat av: Louise

Går ingen buss från station, man följer vara järnvägen tar av andra vänster och går 1,5 km så är man där, det ligger efter den vägen :P

2011-08-29 @ 23:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.