Intervallträning

Tjohopp, idag står intervallträning för både mig och hästen. Jag har sprunigt 2x10min framför Wii, väldigt bra eftersom jag inte ville ut och röra på mig i regnet! Har även gjort lite styrka men mest kondition för det är det jag behöver mest så jag ORKAR börja med styrkan...Bekväma jag är i farten...eller inte riktigt, men annars så ska bilder visas på FB till en person men det blev så många så de ville inte ladda upp igår...Ibland älskar jag FB or not!

Har inget mer att säga, nu ska jag fortsätta springa lite sen blir det att åka ut till söta Lisa och rida på åkern igen, hoppas ni har det trevligt och nu kom solen:D

Självporträtt som moster tog när jag var i Linghed och hoppade av på fel hållplats:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.