Naturens gång...

Är rätt hemsk ibland! Visserligen är det säkert en katts verk som fick mig att nästan att hosta upp hjärtat ur kroppen...Alltså det var så hemskt och sorgligt att se, buhuhu. Idag under promenaden med hunden i skogen stötte jag på 3st ekorrsungar, döda! Höll på att kliva på en av dem på grund av att jag inte såg dem...Så hoppade till, skrek nog till och me till lite, fick en smärre shock och var tvungen att vända tillbaks för att se så jag inte såg fel.

Jo där, mitt på stigen låg det två stackare helt döda utan sår, blod eller något, den lilla kattjävel har nog bara knäckt nacken på dem när han fångade dem och sen stuckit. Hittade den tredje bara några meter bort så det låter så orimligt men det var i alla fall hemskt att se sånna söta små liv ligga där på marken livlösa!

Inte den på bilden, snodde den lite elakt sådär, men har ingen bild på en ekorre...

Har dessutom nu lyckats övertala pappsen på tal om inget att åka till stugan, så ringde till mamma och hon kommer hem med grillspett och kanske något att dricka(inte trovärdigt) sen ska det badas och solas! Ahh har längtat efter sommarstugan så hemskt mycket nu, åh kan inte mamma vara superhjälte så hon blir klar snabbt haha! Fast jag skulle inte vilja ha min mamma som superhjälte, inte rätt slags person, inget illa menat men nej, såå cool är inte min mamma...! Nu ska jag i alla fall kolla över min hemsida, fortsätta designa lite och sen drar jag, men kommer hem ikväll någon gång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.