110210 - Snöööööö

Minst sagt, det blåser och snöar som tusan i Falun, hatar vinter.
Alltså snö är vitt och vacker men det är så jäkla kallt när det faller och har sig...!
Kallt är det också, typ -10 minst, ehehe...nödvändig info jag vet.

Vad annars har jag och säga, har inte blivit av att jag har skaffat mig några nya bilder pga vädret, förhoppningsvis blir det nya snart. Kanske borde testa lite tips jag har hittat på om att få snygga bilder med den inbyggda blixten, ta med mig en liten ficklampa med mig in i ett mörkt rum, ställa kameran på stativet och leka med slutartiden mån tro?

Eller så letar jag reda på någon som vill ställa upp som modell...kanske ska tvinga syster yster och stå modell, men hon klagar bara på att jag gör fel osv. Känns ju väldigt peppande.
Red dessutom igår, i slutet hade jag världens finaste känsla, det var som att sväva lite på moln.
Tänk om ponnyn kunde gå så bra varje gång! Skriver kanske lite mer utförligt på min andra blogg. Bjuder på en gammal vinterbild:)


Kommentarer
Postat av: Danai

MAH GAAAASH VILKEN SÖT BIIIIILD!!! ÄLSKAR tungan! ;)

2011-02-12 @ 17:05:32
URL: http://www.doverholtdanaiblogg.se
Postat av: D A H L È N

gud va sött att tungan är formad som ett hjärta :)

2011-02-14 @ 10:54:30
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.