110221=.......

Grattis pappsen på 61 års dagen! Nu börjar du bli gammal, hehe.
Okej...det är det speciella för dagen, jag har hunnit plugga liiiiite matte och nu är jag nere i källaren för att träna igen. Har även varit ute och busat lite med min gammelkanin som är såhääääääär söt när hon busar i snön.
Hihi och det är typ varmt ute, -7 bara! Slå de ni......eller inte...
Dagen kommer spenderas precis som igår framför Wii och datorn, ska även hoppa in i duschen tänkte jag, börja kolla på japanska läxan och fundera hur jag ska göra med mattekompletteringen.
Nya kort ska tas tänkte jag, hoppas det slutar snöa så jag kan ta med mig kameran ut på en promenad!
Så tills vidare får ni nöja er med redan gamla bilder. Det kommer nya inom de kommande dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.