Amelia min lilla diva<3

Haha kan man verkligen säga, hon gillar inte precis alla, morrar och har sig. Revirbenägen är hon också men jag älskar henne ändå. Hon är verkligen en speciell tjej! Minns när vi hämtade henne så skulle mamma hålla henne men hos mamma satt hon inte stil utan det gick bara när jag höll i henne.

Åh hon är min lilla diva och ängel, fråga inte hur det går ihop, hihi. Hela 6 år blir hon i vår, helt sjukt vad tiden går.
Är bara glad att hon fortfarande lever! Och jag håller nästan på att glömma och säga att hon är en kanin!
Inte älskad av många men hon är dess då mer älskad av mig!
Visserligen har jag inte haft tid att hålla på med henne så mycket de senaste åren på grund av skolan och min allmäna svacka! Men nu så, dags att ändra på det. Förut kunde jag ha henne lös, nu är hon en aning mer självgående, haha, för innan brukar hon faktiskt följa efter mig och komma direkt när jag ropade.

Fast jag har nog hittat mig en efterföljare till henne genom Tamira, jag har alltid förmåga att skaffa mig väldigt personliga kaniner. Inte dem lättaste de vill säga. Haha men tiden får avgöra hur allt detta slutar, nu får ni se hur min lilla diva ser ut!


Kommentarer
Postat av: sara [fotoblogg] - trettontretton

sv; åh tack så mycket :D

2011-02-14 @ 17:03:07
URL: http://trettontretton.blogg.se/
Postat av: Maja - FOTO - fotogeniquee

Nej vad söt!

2011-02-15 @ 18:02:17
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.