Fått upp värmen lite!

Har precis tränat Nintendo Wii, sprungit i nästan 20 min, eller joggat men för en otränad tjej som mig är det alldeles perfekt! Har även rockat rockring, de tar mer än vad man tror haha.

Förutom det har jag även hunnit plugga matte, städat lite lätt åt kaninerna eftersom det är stelfruset i burarna!
Lyckades även glömma av Saras kanin ute till ca. 18.00. Låter inte så mycket men det är svinkallt ute och det blir fortfarande mörkt ute tidigt.

Denna dag var annars superfin, synd att de var så kallt ute bara, typ runt -11 eller mer.
Funderar på att lägga upp ett lätt schema för mig själv så jag inte tappar sugen som Sara har gjort men vi får se.
Ska i alla fall försöka plugga matte en halv timme varje dag fram tills sportlovet eller mer.
Hade varit skönt och fått det undanstökat innan sportlovet.

Nej nu ska jag duscha om inte syrran ockupera den och sen blir det sängen!

P.S Såhär fint var det ute idag! D.S


Kommentarer
Postat av: felicia

Hej!

jag såg att du tog jättefina bilder!

Brukar du vara ute på mycket tävlingar och fota?

Det är väldigt uppskatat med fotografer på tävlingar!

2011-02-14 @ 22:20:11
URL: http://felicialiljagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.