Fikafika hihi

Är vad jag och Elin gjorde idag efter skolan, eller jag slutade före henne men jag blev kvar för att hålla Linnea sällskap men jag kände att jag hann fika innan vi ska ta bussen hem.
Åt i alla fall blåbärs paj med vaniljsås och varm chocklad, mumma!

Men eftersom jag är så tråkig och inte orkar släpa på kameran ända till Falun så blev det ingen bild.
Kameran på mobilen suger så kanske blir att införskaffa en liten digital???
Låter galet men jag har många år kvar i livet hoppas jag.

Och jag fikar för ofta! Måste dra ner på det här så jag kan gå ner till mina 45kg, väger alldeles för mycket!
Måste få mer kondis så jag orkar rida på det sättet jag vill.
Hur som helst, nu ska jag kolla lite på bloggar innan jag går till bussen där jag hoppas jag kommer hitta Linnea, tjingeling:)


Gammal bild på mig.....

Kommentarer
Postat av: warnmark -Presspass på GHS 2010 & 2011 -Vinn benlindor från JW

Sv; Tack så jättemycket <3

2011-02-19 @ 09:37:48
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.