GöteborgHorseShow2011

Sitter här på mitt rum och kollar på livesändning från Scandinavium och Göteborg Horse Show.
Nu för stunden är det Luciana Diniz som blev felfri precis.

Och jag vill verkligen åka dit, men det blev inte av i år. Jättetråkigt enligt mig, älskar verkligen stämningen där i Göteborg och som stad är den ju helt underbar, sånna snälla och generösa människor finns det där.
Men nästa år ska jag ner, får bli pank, det är de värt och förhoppningsvis har jag hunnit hittat jobb så jag har lite pengar så jag kan åka ner.

Nej nu ska jag sluta prata och kolla på livesändningen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.