Hur tänker man nu?

Ja det skulle jag väldigt gärna vilja veta. Idag, på grund av att Säters kommun inte vilj lägga pengar på att grusa/sand på småvägarna nu när det är is och snö så höll jag på att hamna i en tjärn med bussen.

Hur roligt lät det på skala egentligen? Liksom, det bara släppte men som tur var fanns det typ ett vägräcke på 2dm som räddade oss men vi körde in i ena ändan av räcket så vi drog med oss halva, men de va väl huvudsaken att vi inte hamna i en tjärn mitt i vintern när det typ är -15?!

Ochh ibland undrar jag hur jag kan bli så klumpig när jag inte har ätit på ett tag, haha.
Har lyckats med de ena och de andra, inga stora saker men lagomt duktigt ändå.
Dessutom har lilla Li latat sig idag, åt nudlar, glass och potatis med löksås till lunch kl.14.30 bara för att hon inte hade ätit riktigt mat sen igår kl.17. Nödvändigt info jag vet, men jag som håller på att försöka gå ner i vikt äter massa "onnytigt", detta kan inte sluta väl! Har bestämt att jag ska väga 45.3kg i slutet av nästa vecka!
Smart Li, smart! Nu ska jag däremot sova~! Om jag kan slita mig från alla roliga videos dvs;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.