Kattikatt

Var iväg och köpte hö och halm till mina niner igår och där på gården fanns de en del katter som jag inte kunde låta bli att fota. De vill säga, jag kunde inte låta bli att ta med mig kamera fast det redan höll på att skymma och ha sig.

Där jag köpte höet och halmen hade köpt en ny ponny som var sååhääär söt! Tog ingen bild för det var nästan svart ute i lösdriften så ingen idé. Får åka dit en dag då jag inte fryser ihjäl och när det är ljust.
De hade tråkig nog gjort sig av med två av deras tre ponnyer så nu hade de bara den nya och den de köpte först.
Nej nu ska jag ta och träna lite, Glad alla hjärtans dag till alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.