Lite gamla sommarbilder

Hittade lite gamla sommarbilder som jag redigerade om, mest fågelbilder, men hallå, vem tycker inte fåglar(måsar) är såhär fina? Kan säga att jag längtar rätt lagomt mycket efter värmen och min syrran ska antagligen till Spanien med klassen utan mig, hehe...FUSK! Äsch tillbaks till ämnet, kan säga att jag har utvecklas en del med redigeringen av naturbilder!
De blev rätt mycket snyggare nu, så nu får ni gärna säga vad ni tycker om bilderna, ni är rätt dåliga på att kommentera.

Kommentarer
Postat av: tina tran

så sööt! :D

2011-02-10 @ 18:48:55
URL: http://tinatran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.