Lite hästar

Heheh, tänkte ladda upp lite hästbilder, eftersom jag för stunden inte har några nya bilder att visa er.
Men förhoppningsvis ska det ändras på det snart. Ska nämligen iväg och fota en Pay and Jump tävling nästa helg, ska bli mysigt värre och ridhuset jag ska till är väldigt ljust så det kommer nog bli riktigt hyfsade bilder där inne!
Kanske man ska passa på att pressa gränserna lite på kamerna och stå ut med en hel del kyla!

Stället jag ska till eller ridklubben kanske det heter, hehe...är Åsebo RS, som ligger vid Isakbogård.
Det ljusaste ridhuset jag vet om för stunden, hoppas att man kommer över några fler ljusa ridhus i framtiden.
Och ett litet tips, skit i hur ni ser ut när ni fotar på vintern, det som gäller är bara! varma kläder, annars fryser ni och det leder till att ni spänner er och i sin tur kommer ni allt eftersom tappa koncentrationen så det är täckbrallor och dunjackan som gäller med massa tunna lager av kläder under!

Bara ett tips som ni vet och om ni nu vill kan ni ta med ett stativ och kanske en fjärrutlösare ifall ni vill kunna ta kort med tjocka tummvantar. Har visserligen inte testat men kanske borde...fast jag har inget stativ så det får ni stå för.
Nu blev det långt men äsch, här kommer bilderna i alla fall:)


Ser ni mönstret att jag oftast får snyggare bilder i höger varv?

Kommentarer
Postat av: Julia W

Du kan fota på kompiscupen också ;D

2011-02-21 @ 22:26:41
URL: http://jjuliiaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.