Nordpolen eller?

Ja, man kan verkligen tro det, -18 stod det på våran digitala termoter imorse. Fyfan vad kallt, när jag gick fick jag typ en köldshock, ungefär nej men usch, hoppas det inte blir lika kallt imorgon.

Fast ärligt, hur blev det såhär kallt?! Är det normalt? Nja inte direkt då!
Blir väl att plugga och träna Wii eftersom min plan att ut och gå gick i kras.
Det var inte lika kallt igår men bara! 6 grader varmare!


Såhär ser det ut nu fast bilden är tagen en annan dag, bästa fotovädret men jag vill inte direkt ut!
Skulle inte förvåna mig om det blir lika kallt imorgon för då blir ridningen iställd igen så vi har en till ridlektion att ta igen eftersom vi fick ställa in en annan lektion före jullovet.
Nej ska ta och jobba på lektionen nu, tjingeling~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.