Superhero

Sitter på gragen alla vänner, och arbetar på min superhjälte, skittråkigt, nej men pilligt och idag existerar inte någon kreavitet i min hjärna! Men det går långsamt framåt i alla fall.
Känner mig för första gången riktigt stressad över skolan, jag är efter i historian och kan inte japanska läxan för när vi gick genom den hur vi skulle göra var jag på en annan genomgång, nämligen på historien.

Äsch back to the topic, min superhjälte är en lite teknadfigur som man typ ser på Cartoon Netwoork, haha.
De som har sett Ozzy och Drix(stavningen) så kan jag säga att den liknar den stora gula, vet inte vem som är vem.
Den är inte färdig men ni får se en skärmdump nu medan jag väl är igång och tog en (blogg)paus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.