Tisdag morgon

Känns jättejobbigt, tröttsam lektion, ingen frukost i magen och är bara allmänt seg. Är alltså i en mörk tunnel för stunden men ser ljuset i slutet och förhoppningsvis får jag snart äta något! Eller klockan är bara halv 10, hur ska jag överleva en timme till??? En timmes resa till innan tunneln är slut...aja, det är bara att peppa sig själv, lyssna på bra musik och försöka bli klar med arbetsmiljö och säkerhets uppgiften som för stunden handlar om sociala och psykologiska aspekter...!

Förhoppningsvis blir jag lite piggare efter lunch och jag ska hinna leta reda på två lärare som jag behöver prata med. Japanskan och historian måste jag ha hjälp med, eller försöka komma upp med en plan så jag klarar av bägge kurserna med så höga betyg som möjligt.
Men det kommer inte funka om jag ska fortsätta ha genomgång på bägge lektionerna, Samtidigt!
Och jag har haft besöksrekord eller inte riktigt, men utan att försöka, för ibland har jag gått in på sidan "Få fler besökare" och då har jag fått upp emot 40st men nu när jag faktiskt är lite duktig och uppdaterar har jag haft 15st två dagar i rad, stolt och glad, haha. Nej nu ska jag göra klart uppgiften och sen ta och leta reda på de två olika lärarna sen äntligen ska jag få äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.