Vi ser de snöar...igen!

Minst sagt, undrar om denna vinter någonsin kommer ta slut? Hoppas i alla fall den försvinner snart, fast med all denna snö så kommer det säkert dröja tills april innan snön är helt borta, blää!

Jag tog dessutom lite "hjärtan" kort i måndags, de blev väl inte direkt super, försökte mig på det där med att vika två stycken sidor in till mitten av boken som oftast är så fint, men mitt hjärta blev väl inte det snyggaste...

Så blev den bästa bilden, måste öva på det här känner jag, men vem säger att man är bäst från början?
Och jag kanske har lyckats fått ihop ett litet minisammarbete med en ridklubb så förhoppningsvis kanske mitt fotosäljande sätter lite fart. Nu kom min lärare så ska se om jag behöver göra något mer på min superhero som alla tycker är väldigt "hård" hahaha! Ha de bra nu, tjingeling~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.