I'm back for a moment

Tjabba, hemma en snabbis från stugan, duschat och ska väl bara vänta på att vi ska åka igen. Ska ninerna mat också men det går fort. Lånar dessutom syrrans nya laptop, och den är nästan lättare att skriva på än min, men kan bero på att mina knappar sitter längre från varandra så ibland råkar jag skriva helt åt shottahejti eller hur de nu stavas.
I alla fall, jag känner mig lite mer pepp på allt, ska se om jag kan få till att jag skickar iväg en beställning på posten imorgon, för idag blir nog inte av, det skulle ha fixats nu när mamma var på ICA. Så nu måste jag skynda mig lite, de blir nog inte så glada om jag sitter och inte är färdig när de kommer hem sen. Så ingen bild idag eftersom jag sitter vid syrrans laptop, ha det nice nu, baibai~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.