Istället för...

Att rida hoppar jag nu hopprep och går promenader, bättre än inget. Ingår i min plan att bli mig själv igen så att säga, jag är inte så bekväm av mig egentligen för då skulle jag inte orka ta hand om en ponny. Man bara säger det men egentligen är det inte så hemskt haha.
Som det märks är jag på bättre humör än igår, förra inlägget var inte lite tråkigt, men skönt av få ut sig lite skit? i skallen...Idag åker jag till stugan, blir borta tills imorgon antar jag. Teoriboken följer med och kanske datorn, annars tar jag nog med mig ett par böcker och ritsaker. Hade inte skadat att vara utan dator, även om all bra musik finns på den(beslutångest). Och jag håller också på att planera in en Stockholmsresa den 18 juli...JULI...Usch tiden går, är snart exakt en månad sen jag tog studenten! Herregud, allt bara försvinner, tiden och allt.

Saknar min lilla pluttponny också, det var så roligt o ha en häst och ta hand om istället för sitta vid datorn de där timmarna och bara bli seg i hela kroppen och inte göra något vettigt. Kanske borde skaffa mig en liten söt ponny när jag får ett någolunda bra betalt jobb...fast det är en framtida grej! Får börja med lilla Syren på ridskolan, sen kanske när jag har råd med en häst att det är i tid när hon ska pensioneras från ridskolan;)

Annars, jag har inte mycket mer att säga, livet känns bättre idag, nu fattas bara att jag ska ta mig till arbetsförmedlingen så jag kanske slipper sitta här och vara arbetslös eller vad säger ni? Jag skulle inte ha något emot att jobba, bättre än vara fattig...Äsch nu måste jag göra mig klar för en promenad med hunden i skogen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.