Erhm...

God morgon eller något, jag är fortfarande vaken, (kollar på klockan)...04.27 är den i skrivande stund o jag har inte somnat än, inte bra att dricka massa cola, fangirla över dbsk o kolla på anime under en natt haha. Såhär går det när Sara och jag är i farten...fast hon stack iväg för nästan en timme sen, skulle träffa någon...

Skitsamma, jag och Valeria har det bra över msn i alla fall! Nej jag funderar på att sova...om jag kan slita mig från DBSK ....! Jag är sjukt övertrött, detta inlägg är fail, men det kanske behövs ett sånt för att liva upp bloggen igen. Blir lite dåligt med bloggande när man är i stugan utan internet osvosv. Imorgon (idag) ska jag rida Syren, eller om jag får mamma att följa med mig ut på en skrittklättringsrunda i skogen...vågar inte riktigt rida ut själv på henne än om man tänker på hur hemskt nojig och spänd hon har varit i en hel vecka..! Nej nu skiter jag i detta, bjuder på en bild från stugan och midsommar, så skriver jag något vettigare senare idag;)

Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

sv: Jag håller med om att M rider Totilas i en friare form, skulle jag vilja kalla det. Och det är han säkerligen inte van vid. Jag tycker att E hade mer tryck i hästen. Man kan dock tycka att han borde ha balans så att det räcker, men såklart det kan bli missar om han rids i en annan form och med mindre tryck än han gjort under flera år! /Maria

2011-06-27 @ 11:23:16
URL: http://dressyrsnack.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.