Hemma!

Yes, äntligen hemma, kom visserligen hem igår kväll men då orkade jag inte blogga och idag har det varit full fart med mösspåtagningen i Falun och nu sitter jag här och börjar smått redigera lite bilder från min underbara resa till Gotland! Fast hade nog egentligen kunnat vart bättre eftersom jag käkade alvedon och bombade min nästa med nässpray för att jag skulle kunna klara av det höga tempot.

Skrive ett mer utförligt inlägg en annan dag om Gotland, har så mycket att berätta och jag kommer vara allt annat än ledig för datorn denna vecka, helt sjukt galet schema men det ska bli SÅHÄR roligt! Ni kan inte gissa hur underbart skönt det ska bli även om det känns lite konstigt att komma ut i vuxen världen "redan. Men vad kan man göra åt det? Är man 19 så är man, hihi. Firar dessutom att studentveckan börjar med en 4,5 fruktcider och jordgubbar framför tv:en tillsammans med datorn, bättre kan det nästan inte bli!

Så nu ska det fortsättas redigera bilder och borde snart sova så jag orkar med morgondagen eftersom det blir 7 bussen imorgon til skolan bara för vår mentor fick för sig att vi skulle samlas 9.03! Aja borde inte klaga, kommer bli en toppen dag/vecka så nu kör vi:D


En svan som var vid stranden vi var till på torsdag kväll när vi precis hade kommit fram och hade picnic:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.