Är i Sala

Yes, är i Sala, eller utanför Sala hos Louise, full fart hela dagen. Följde först med henne till skolan, kollade på när hon hade ridlektion, tränade en häst för hand och sen bärde det av till hennes egna där jag fotade lite när hon red och hjälpte till en hel del i stallet.

Hon har även 4st katter som ska fångas på bild. Det blir nog en del kattbilder som följer med hem, men jag sitter på Louises dator och där har jag inga bilder så det blir väl lite bomber med bilder när jag kommer i flera dagar.
Imorgon ska vi på en liten clear round med hennes b-ponny som hon hjälper till och säljer.
Han är sjukt snygg och ser en aning mycket större ut än vad han är!
Bilder kommer som sagt, nu sitter dessutom Louise och leker med min kamera och eftersom jag har seriebildtagning på så tar hon typ flera bilder i rad.

Nej nu ska jag försöka få tillbaks min kamera! Hoppas ni har de bra, tyvärr ingen bild med i det här inlägget;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.