Åsebo RS Pay&Jump

Ahh dålig uppdatering, fy på mig, men jag har mest tagit de lugnt...eller inte riktigt har ridit och tränat framför wii fitness hela dagarna så jag har helt enkelt inte haft motivationen till att blogga men det kanske kommer ett lite inlägg om både måndagens och dagens ridning senare idag och imorgon.

Första tävlingen och jag kan säga att fota utan vantar i 4½ timme i minusgrader för att fingrarna förfryser så man inte kan fokusera riktigt som man själv vill!
Men det blev allt som allt 221st bilder, bättre än inget!


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

SV: Okejj ska kolla dom nu ! :)

hehe joo (a)<3

2011-03-02 @ 23:00:38
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.