Dagen hiss

Är inget jag kommer köra med men just nu är jag sååååhäääääär glad och pepp på allt, synd att klockan bara är 11 och jag ska upp 6.40 imorgon! I alla fall så har jag ridit, hoppat relaterade avstånd och aaah, känns för bra för att vara sant. Jag slapp driva, det gick fort idag haha! Fort för att vara en ridskoleponny så att säga, börjar förstå varför jag var så fäst vid honom när han kom, åh älskade pluttponny!
Hoppade Pandy och tja, just nu är han värd lika mycket som alla hästarna i stallet, gick klockrent, hur mjuk och fin som helst, och framför allt var han pigg och glad. Red för en vikarie idag, Sofie (minns inte efternamnet) och efter sa hon "Han verkar bli så glad när du rider honom". Gissa hur bra det kändes! Alltså vet inte vad de är, vårkänslor?
Han har varit så sjukt fin, sen att ryttaren har sin fel är väl en annan poäng men aah, allt bara flöt, jag kunde väl i stort sett mest åka med! Kan tillägga att vi inte hoppade några höjder utan det gjorde inte så mycket att jag åkte med lite så där av bara farten.
Haha, alla undra nog vart han fick energin ifrån, jag kunde till och med både samla och länga utan att han dog, de ni är inte fy skam på söta Pandy! Nej nu måste jag sova, buhuhu vill inte men måste, hoppas ni är lika glada och pepp på livet som jag är för stunden;)
Inte lika taggad som hästen på bilden men nästan, öronen stod verkligen rakt fram, tänk om han gick såhär varje gång hade jag nästan köpt honom av bara farten men med 5 veckor kvar i skolan så nja, stressar lagomt som de är..Okej nu ska jag isäng, natti:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.