En trött men nöjd tjej va de

Japp, hemkommen från Åsebo till slut, åkte halv 10 kom hem ca 17.40, långdag de vill säga och jag missade i stort sett hela första klassen. Kan tillägga att de som vann idag får en gratis bild i storlek 10x15cm om de vill ha.

Blev inte så många bilder, ca. 350 inte många om det handlar om hästhoppning tycker jag.
Där emot fungerar inte mina fingrar riktigt än, haha alldeles stelfrusna är dem! Någon mer som längtar efter värmen än jag eller? Nu ska jag ut en snabbis till ninerna, ge dem mat och sen blir det att ladda in bilderna - redigera bilder - ladda upp bilder - plugga - SOVA!

Så kommer nog somna gott ikväll;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.