@fjslflaflkjlsfa@_____@

Sitter i skolan, ingen lektion = Jobba färdigt och plugga matte...!
Hade kunnat sovit nästan 1½ timme längre om gubben bara hade skickat ett meddelande om att lektionen var inställd, men nej, det går inte för sig så nu är man här, ca. 2 timmar i förväg...

Men våren är i alla fall här, lite positivt och jag känner att motivationen är tillbaks, yay!
Ska ringa DD, och DT, mamma hade tydligen träffat några där som hade blivit SÅÅHÄÄÄR glad när de hörde att jag gillade att redigera bilder och gick grafiskt på gymnasiet, så måste fylla på mobilen och be mamma säga nr:et till han på DD så jag kan ringa om sommarjobb och kanske en praktikplats!

Ibland är det bra med mammor som pratar på utan stopp och som är allmänt hyper, men ibland kan man ju diskutera det där, hehe.
Ska plugga japanska när man kommer hem, välbehövligt eftersom provet är på torsdags...men Nu ska jag klara det, inte slarva bort ett MVG som jag gjorde senast! Nu peppar peppar ska det gå hela vägen, och matte ska jag plugga också, ska bli klar med den innan påsklovet...3v kvar men va fan, om det betyder att jag ska döda hjärnan och gå igenom hela boken så ska jag, nu måste jag ta tag i grejer, sen när påsklovet börjar ska jag försöka få till en intensivkurs i körning...de kommer vara lagomt glada att jag halvt inte har kört sen i julas....Men så blir det när man känner att skolan, bussarna och tiden inte får allt att gå ihop!
Nej dags att arbeta, ha de bra nu:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.