Frozen tears keep fall down

Ja, himlens egna frusna tårar fortsätter att falla till och från, lite jobbigt om man kan uttrycka sig så, men vad kan man göra åt det? Bara att gilla läget och hoppas på att himlen ska sluta skänka oss frusna tårar.

Lyckades fånga dessa fina tårar på bild och i Falun så var det riktiga kristall-tårar som föll, man såg att det var rikta olika former på dessa kristaller, jättefint! Oturligt nog men kanske ändå tur hade jag inte kameran med mig för jag vill inte direkt utsätta min lilla älskling för dessa kalla tårar som kan ställa till det ordentligt på många olika sätt och vis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.