Fy på mig!

Dålig uppdatering och jag är antingen stressad igen som fan mental utan att veta om det för jag är sån expert på att förtränga känslor och tankar...
Min ovana har tagit fart igen, hatar det, måste göra något åt detta, vill inte att det ska fortsätta precis!
Igår hade jag i alla fall träning på söta Pandy, han lekte giraff och dressyrponnyn i en blandad kompot.
Vet inte om jag ska vara nöjd eller inte för pigg var han bara att han har inte direkt arbetat såhär på över ett halvår så han gjorde allt för att stå emot men när han väl gav med sig var han sjukt fin!
Tog med mig kamera också så hann fota lite på utsläppet, de vill säga typ högst 12st bilder.
Men det blev väl några bra fast den hästen jag mest villa ha med på bild tog jag sämst bilder på, så det kan gå...
Men härligt ljus, dimma med sol, inte så tokigt de inte.
Kollade lite på en dressyrträning när jag hade släppt ut lilla söta ponnyn igen men orkade inte ta kort i vårt kalla ridhus som dessutom är sjukt mörkt och den fina solen som var framme innan min träning hade försvunnit så inget roligt ljus så här kommer en av de få bra bilderna jag fick av utsläpptet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.