Gårdagens ridpass

Hoppade lilla ponnyn som var bäst men jag sämst! Red som en kratta så det var ponnyn som tog hand om alla avstånd och taxeringar med jag bara hängde med typ och gasade lite smått...Men tydligen såg det bra ut, men tja, det är väl olika osv.
Red fram att bara hitta balansen, att hästarna skulle ta tag och hitta sin egna balans, och det funka men vi var BARA 2st av BARA 4st. En galen Peper och en liten busig vit ponny som tyckte vi skulle springa på samma antal språng som en storhäst istället för att korta sig, haha.
Jag skulle ha gått på 11, gick på 9 galoppsprång och Peper kortade ihop sig så fint att han fick in 9 språng.
Haha men roligt att ponnyn var pigg och gick av stort typ 50 av 50, men ska man korta ihop sig kanske det inte var så bra, men bättre än att han dör och trampar om!
Nu ska jag ta och försöka göra klart grafen sen blir det kanske projektrapport...Fast kan inte slita mig från Tegami Bachi, en anime.
Redigerad i Camera raw och photoshop:)

Kommentarer
Postat av: linda

Vilken fin bild!

2011-03-31 @ 23:54:08
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/
Postat av: Matilda

Kikar in :)

2011-04-01 @ 14:26:45
URL: http://teampf.blogg.se/
Postat av: warnmark -foto, shopping & hälsa

Sv; Ja det är riktigt gött :D

2011-04-01 @ 21:25:07
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.