Ingen inspration alls...

Rätt trök med att inte ha något att skriva om, arbeta eller något! Tänk om bara man kunde få en sånn där kick som man kan få ibland...Fast igår tog jag lite nya självporträtt av ren uttråkighet och sug efter nya bilder.


Väldigt smikrande bilder, I know men de får duga, nu sitter jag i alla fall och kollar på Mello finalen med hela familjen + en kompis till syrran.
Jag hejar på Danny eller han vem han nu är med låten Me and my drums, haha.
Har ingen koll fast jag gillar Linda Bengtzings låt E det fel på mig? men den är nog ingen låt som kan slå igenom utomlands precis.
Får även be om ursäkt för tråkiga inlägg men nu händer inget mer än skolan även om jag har börjat använda Illustrator lite oftare på min fritid, men det blir inget värt att visa upp precis;)

Kommentarer
Postat av: m

Ha en bra dag!:)

2011-03-13 @ 15:51:02
URL: http://michelleuknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.