Jag tänker inte..

BLI SJUK! AAh, jag måste verkligen hålla mig frisk, vill ju åka till Sala och träffa Louise...Varför ska jag må såhär???
Hoppas magen ger sig och att mamma inte blir ännu mera sjuk...Först pappa sen mamma och jag har varit halv förkyld i snart en månad, fyfan!
Nu kom läraren och jag är inte färdig kom jag på nu...får väl ta och jobba klart sen...åh den senaste veckan har jag varit så sjukt opepp, så nu får vi se till att göra något åt detta!
Kanske blir bättre om jag får åka iväg över helgen som sagt.
Dags att koncentrera sig på alla redovisningarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.