Justin Bieber

Hittade en blogg om just denna omtalade lilla kille, haha. Liten kanske han inte är men tja han är omtalad på både gott och ont så att säga. Fast om jag nu måste följa något med honom väljer jag nog denna blogg även om den är lite speciell, men hela han är ju det och lite söt måste jag medge att han är.
Annars så gillar jag bara en låt med honom och det är den där...Baby någonting ahahaha, jag kan ingenting om killen men vet i alla fall vem han är! Duktigt gjort av mig eller hur.
Klicka här för att komma till bloggen jag hitta...

Kommentarer
Postat av: lejlaomerovic

fin blogg !

checka in min blogg oxå :)

www.lejlaomerovic.blogg.se

2011-03-05 @ 00:00:28
URL: http://lejlaomerovic.blogg,se/
Postat av: Felicia

I morgon avgörs blogg top 10, så skynda in och anmäl dig! Kanske blir det just DIN blogg som kommer med på listan!



Mvh Felicia

2011-03-05 @ 21:24:25
URL: http://twilighteclipse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.