Light can't exist without darkness

Fail engelska men aja, jag är sjuk, snuvig och febrig, yippi....NOT! Jag har inte tid med att vara såhär seeeg. Är inte störtsjuk men tillräckligt för att jag ska vara alldeles seeg, halvsnurrig och trött!

Och det kanske var därför jag drömde att jag blev skjusten och allt haha, nej men jag har ingen ork eller någon energi alls i kroppen! Borde stänga av datorn och läsa lite manga men har ingen lust, har inte lust med något, och nu blev detta inlägg väldigt tråkigt, förlåt!

Tror ändå jag ska ut och försöka gå en sväng och se om mitt huvud inte snurrar lika mycket, annars blir det att lägga sig i sängen...Och en liten rolig nyhet, vi håller på att göra om i hallen, men innan allt är färdigt så lär det bli sommar, haha. Nej nu ska jag väl ta och sätta ut kaninerna, försöka samla energi och skriva ut en sak åt mamma och ta en liten promenad med hunden;)


Såhär känns det inom mig just nu, ingen positiv känsla alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.