Något oberättat...

Har glömt bort de, inget viktigt egentligen men jag var med om en liten bussolycka förra veckan.
Lite såhär lagomt roligt, men det gick bra, ingen skadad förutom bussen då och en väntan på ca 30 minuter på ersättningsbuss mitt ute i ingenstans typ.

Åkte i en nedförsbacke och så släppte det så höll vi på att hamna i en tjärn när det typ var -25 ute.
Då kände man verkligen att man längtar efter våren som faktiskt verkar vara påväg för stunden.
Annars, vad mer har jag inte berättat? Jo jag håller på att bli tokig på mig själv, varför ska det vara så svårt att plugga till körkortet, det går bara inte!
AAAH, jäkla teori skit grej, ursäkta språket...men såhär känns det, måste nog ta och boka in lite kör och teorilektioner nästa vecka så jag kanske har körkortet innan jag fyller år..."Önsketänkande!"

Och jag måste göra klart MatteB också, åh varför var jag tvungen att kugga i det förra året...måste plugga på historian också...jag som inte vill sitta vid datorn nu när det är fint väder och allt men allt ska göras på datorn.
Utom matten då som jag inte pallar idag...åh bra jobbat Li!
Bjuder på lite bilder från bussturen innan vi höll på att typ drunkna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.