Nu kör vi!

Eftersom lilla Li har haft en liten downperiod ska hon nu börja plugga minst en timme/dagen! Hon har en hel mattebok och ta igen, körkortet och se till att plugga upp sin japanska till MVG igen för jag tänker inte nöja mig med VG, aldrig i livet!
Men allt börjar med skänkelvikning på ridlektionen idag och imorgon bär det av till Sala till slut, det ska fotas, ridas och bara va eller något liknande, haha.
Inga speciella planer för helgen utan vi tar det väl som det kommer! Måste även bli klar med min office space uppgift, the true man show och jesus christ superstar fast det kanske jag hinner med under lektionen imorgon.
Något mer vet jag inte vad som händer, de har inte trådlöst så kommer få låna Louises dator om jag ska ha internet eller de kanske har en extra internetsladd, haha.
Nu ska jag ut till kaninerna, ge dem mat sen bär det av till stallet!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.