Office space

Ah, blir tokig, varför gör man sånna här uppgifter??? Är i alla fall snart klar med mitt kontor även om jag fuskar lite, men känner att jag inte har lust att sitta och göra allt från skratch så laddar ner färdiga modeller.
Hellre färdig i tid känner jag, har en del och ta igen så det räcker enligt mig.
Nu är hur som helst lovet slut, buhuhuhu, gick alldeles för fort även om jag fick två extra dagar...
Sitter här i alla fall och lyssnar på massa poppis musikus, jag är ju en lite poptjej som är smått svag för asiater haha.
Hmm....undrar hur vi kom in på asiater, fy på mig!
Såhär ser mitt kontor/hus ut eller det är en vång kan man säga:)

Kommentarer
Postat av: Julia

SV: Haha, ta det luuuugnt ;D Jag tycker han borde heta Osbourne! :D köp han Li !!! :D:D



Ja men jättemånga tycker att adressen är jättekrånglig att komma i håg, och det är jobbigt ;)

2011-03-07 @ 19:44:16
URL: http://jjuliiaaw.blogg.se/
Postat av: maria

Fin blogg hörru!! :D

2011-03-07 @ 20:41:37
URL: http://mariafoto.devote.se
Postat av: Julia

Därför han behöver en ryttare som dig :D

2011-03-07 @ 21:27:49
URL: http://jjuliiaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.