Only hope VANISHED

Är att jag börjar plugga matte varje dag, och det kommer ju inte hända, aaaah.
Måste vara klar med matten på 5v, någon som tror att jag kommer klara det??? Inte jag i alla fall, känns lagomt bra, INTE! Panikpanik, men jag ska göra vad jag kan, synd att man inte har ett mattesnille till familj, buhuhu.
Hoppas jag klarar detta, men idag kommer det inte gå, är trött, smått yr och helt borta.
Måste även plugga till japanska provet, wiie, haha åh jag bara klagar just nu.
Hoppas att helgen blir lite roligare! Ska ta massa fina kort, bara vara och flumma antar jag...
Har inget positivt att berätta faktiskt, sjukt tråkigt, eller jo kan ta lite snabbt om ridlektionen igår.
Fick rida Syren, ett 7årigt gammalt russ sto som inte är speciellt utbildad, så det är lite svårt med takten och balansera sig rätt i galoppen. Balansen och formen i skritt och trav är helt okej, mer styrka så kommer det bli kanoners. Vi provade i alla fall på oss lite skänkelvikning och det är så roligt att rida en ponny som försöker sitt bästa och är pigg, haha. Kommer nog fortsätta rida henne så hon blir mer utbildad och får mer kondis och muskler, hon är rätt tjock nu men gudomligt söt!
Fast hon fick väl värsta shocken när jag satt press på henne, hon är trots allt en B-ponny och de går mest på nybörjar lektioner så kommer jag upp och rider ordentligt, hon blev rätt trött på slutet.
Det var lite kort om gårdagens ridlektion, kommer rida en del i Sala så vi får se om jag kommer vara helt död på måndag när jag kommer hem, har inte precis någon egen kondis, eller lite men inget att skryta om;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.