Ozzy Osbourne

Är inte den ni tänker på först, rätt så säker på det, haha! Jag är till 0% intresserad av honom utan detta inlägg ska det bara upp lite bilder på ponnyn på min ridskola som precis heter så här.
Skitsöt med mycket egna åsikter, ingen direkt ridskoleponny, han är lite för pigg, fast man har inte gett upp hoppet med honom vad jag misstänker så än så länge är han kvar.
Har efter ett halvår fått 3st! bra bilder på honom, resten har jag slängt haha.
En rätt failad bortkloning och redigering men så kan de bli...har klonat bort 2st hästar det kanske syns;O

Kommentarer
Postat av: Julia

Han heter väl bara Ozzy? :P det var vad Lena sa till mig ^^

2011-03-06 @ 17:40:10
URL: http://jjuliiaaw.blogg.se/
Postat av: bellis

ja, eller han heter ngt mer i sitt pass men på ridskolan heter han bara ozzy.

det var ju jag och olivia som kom på Ozzy Osbourne! ;)

2011-03-06 @ 17:54:07
URL: http://iizabellakf.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Nej, nej! det var riktigt snyggt, hade du inte skrivit nåt hade jag aldrig tänkt på det! Och jag kan ändå photoshop hyfsat (för att vara amatör, hehe)



kram!

2011-03-06 @ 20:37:41
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.