Såhär arbetar jag......

Hela dagen lång, sitter vi framför datorerna och arbetar, allt vi arbetar med gör vi framför datorn, rätt sorgligt eller lyx? Haha lite lyx och sorgligt egentligen, jag brukar bli LIIIIIITE seg efter en hel dag framför datorn med skolarbete.
Vad tycker ni är bäst att arbeta med, vid datorn eller göra arbeterna på det "gamla" hederliga sättet med penna och papper? Det är nog rätt bra om man använder bägge egentligen för det kan ju hända att man göra som jag gör just nu, bloggar istället för att arbeta. Haha så det kanske skulle va bättre om man inte sitter vid datorn och gör alla arbeten. Är det någon som känner som jag eller är jag helt ensam med att tänka såhär?
Såhär ser de ut oftast haha, skype, msn och internet på lektionerna, sen hur mycket det blir gjort kan man nog diskutera, även om jag har blivit bättre;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.