Våren är påväg:D

Minst sagt, fint väder med strålande sol och plus grader. Nu har jag missat 2 bussen från borlänge så får ta 3 bussen istället. När jag kommer hem ska det ut på en långpromenad med hunden i det perfekta vårvädret.

Är riktigt pepp på en skön promenad, hoppas bara det inte är snorhalt i skogen, kanske ska ta och gå ner på sjön istället för att få gå i solen för det får jag inte direkt i skogen.
Med massa musik så blir det perfekt, eller så går jag runt bara på måfå, haha.

Har slutat dessutom men seg som jag är så missade jag bussen, så nu ska det väl skrivas lite på projektrapporten eller bara vänta på att få gå till bussen till Borlänge och sen byta mot Avesta.

En bild från i sommras på Gröna Lunda då det var ca. 30 grader ute, miss it!

Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Åh, jag saknar också sommaren! Fast först vill jag ha vår! :d

2011-03-09 @ 18:29:45
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.