When the moon goes down the sun goes up

Jag missade att fota den extra stora fullmånen, buhuhu, lite efter I know. Hur som helst, gick hem från bussen och snön bokstavligen blåser bort, helt sjukt vad det töar och det går bara fortare nu när det blåser, det gillas!
Hinner kanske ut och fota en vårbild innan pluggandet, kan säga att jag nog är lite ego, men tiden räcker inte direkt till att fota mer än på sig själv och lite hemma så blir det lite som det blir hihi.
Som ni märker har jag inte bloggat mycket, men vill inte slänga upp värderlösa inlägg om bara skit och inget roligt alls...så det blir nog bättre när det lugnar ner sig i skolan, si så där om 4v!
Det är sjukt mycket som ska bli klart nu och fixas, så nu måste jag plugga och äta sen är det dags för ridning!:)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Fin bild:D <3

2011-03-25 @ 12:59:00
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Julia

Whoa! Vilken snygg teckning han/hon har :D

2011-03-25 @ 14:20:26
URL: http://jeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.