When you feel bad don't stop to think positive

Mitt huvud dunkar, men det enda jag kan tänka på är att om jag blir färdig den här veckan så kanske jag får fota de sista graflektionerna, enda moroten för mig att jobba på just nu.

Och som alltid är jag sämst på engelska, borde verkligen ta tag i min engelska men orkar inte, och det är nog det som prioriteras minst om man säger det så.
Annars så ska jag hoppa idag, Pandy liten och jag förväntar mig inte att han ska vara lika pigg som förra gången, men om det nu mot all förmodan händer så tja, vad mer kan man säga.
Så klockrent han gick förra gången, svårt att toppa, men hoppas verkligen allt stämmer och att han är lite pigg.

Men jag är lite nervös, HÖGSKOLEPROV på lördag, buhuhuhu. Nej nu slutar jag blogga innan hela inlägget blir helt depp, jag kan bara tänka positivt om att jag slutar vid lunch och att min fotoinspriration är tillbaks!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.