1 maj 2011

Inget speciellt hände, åt pizza med Linnea och bara myste hemma hos henne. Hade med mig kameran men blev inget direkt fotande hos Linnea utan det blev påvägen hem, så fick några fina bilder.

Träffade även världens sötaste katt och tog lite naturbilder. Men Li har lite panik, hon vill göra sin matteprövning imorgon men vet inte om man måste göra den en speciell tid! Dessutom måste hon till praktiken och vet inte när hon ska dit heller, fan alltså! Får sätta klockan tidigt och gå in på schoolsoft och ringa till min praktikledare innan halv 9...

Sitter dessutom nu och lyssnar på en matte-dvd inför matten imorgon, för jag ska göra den för den ska klaras av nu!
Hoppas bara jag klarar den för jag pallrar inte att göra nästa prövning...men något säger att jag kommer behöva göra den! Huaaa mig, hoppas jag får göra matten imorgon i alla fall så jag få släppa skolan helt efter detta..

Äsch nu får jag försöka koncentrera mig på matte-dvdn och leta på mobilnr:et till någon av mina lärare och fråga när jag ska vara där imorgon!

Minst sagt och de blev lite för många utropstecken i denna text men ni överlever, nu ska de pluggas matte, tjingeling:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.