12 maj 2011

God morgon, för alla er som inte vet att det har åskat så gjorde de det lite så där lagomt mycket men trött som man var inatt så lyckades man somna om direkt, tur! Sen nu, med huvudvärk och allt arbete på datorn så önskar man att man bara kunde få krypa ner i sängen och sova.

Fy tusan vad trött man blir av dåligt väder, speciellt jag, påverkas en hel del..När det är sol är jag oftast väldigt glad av mig och positiv men när det är regn som idag känns det som världen går under, haha eller kanske överdrift men ni förstår poängen. Dagen har inga speciella planer, hoppas på att jag ska få en liten informationstext om vårt "äldsta" gym i stan, annars vet jag inte riktigt vad dagen bjuder på. Orkester ikväll, får se om huvudet kommer sprängas då eller inte! Angående fotandet ska jag ut och ta lite bilder när jag vet att det inte kommer en skur utan förvarning. Var visserligen och fotade i tisdags vid Vasahallen, har säkert redan skrivit det.

Men lite inspirationstorka inom bloggningen har jag just nu, blir mest vardag känns det som. Blev rätt mättad av Heby fotograferingen då jag stod från 9-17 och fotade i stort sett i streck! Hade 3x30 min paus sammanlagt under dagen, ni som tävlar med hästar vet säkert hur lång tid vissa tävlingar tar och sen att stå hela tiden är ju rätt jobbigt, i alla fall för mig som är så bekväm.
Nej nu ska vi se om jag göra något vettigare än sitta och blogga, hoppas ni har fått sovit något under detta åskväder som natten bjöd på;)

Såhär sitter jag för stunden, lånar min ena handledares plats när hon inte är här, eller hennes skärm snarare, lite lyx, hihi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.