4 maj 2011

Morgon, en ny dag med nya möjligheter. Sitter och förbered nya usb:n igen, ett som måste göras. Det är trots allt 200 ny inflyttade som ska ha kassar med information och igår hann jag packa...40st kassar och de finns inte 200st färdiga usb:n så det är bara gilla läget.
För de som tror jag är en dålig praktikant tar nog detta inlägg runt 15 min att skriva för jag sätter i usb:et, låter det instralleras, drar in filen och under tiden som filen laddar skriver jag någon rad, för jag är ingen person som kan sitta
och stirra på när en fil laddar..

Dagens planering ser ut som så att jag har kameran med mig så kommer testa om mitt nya minneskort verkligen funkar nu, det är ett klass 10 kort nu istället för klass 8, fattar inte skillnaden! Men det verkar funka, får väl ta och springa omkring och fota lite människor här och hoppas på det bästa.

Nu dags att arbeta på riktigt, bloggar kanske inte under lunchen:)

Kommentarer
Postat av: JENNIFERFOTON

fint! :)

2011-05-07 @ 17:55:19
URL: http://jenniferfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.