All that, was it something important?

God morgon, jag sitter med simhallens hemsida, redigerar bilder till den och har redigerat två bilder som ska iväg som beställning. Roligt, roligt! Men vad ska jag ta mig till? Har inte fått någon info om när, var och hur vi ska göra på studenten riktigt, visserligen har vår graflärare gått igenom snabbt vad som händer men jag minns inga tider, hoppas de kommer snart på posten...

Och efter det, mellan allt som ska göra på skolan innan vi ska ut kommer det säkert bli några timmars dötid så att säga, vad ska jag då göra? Mamma funderar på om vi ska ut och äta på resturang, men när, var och hur lång tid har vi på oss innan vi ska ut på puben osv? Herregud har bara massa ångest över studenten, varför är det såhär stressigt och förvirrande att gå ut skolan? Inget sommarjobb heller, ojojoj, hoppas jag får ett annars kommer jag gå i taket av stress för att tok ringa överallt...

Nej nu blev det bara depp alltihopa, så vi byter ämne till...äsch skriver ett inlägg senare om hur det gick på ridningen igår, ska se till och bli klar med bilderna nu så tjingeling:)

Dessa bilder fick ja på beställning igår kväll, hoppas köparna blir nöjda med redigeringen:)
Angående den skarpa kontrasten om det är någon som ser den så...så har jag dragit ner den avsevärt på min laptop...men tydligen inte tillräckligt...

Kommentarer
Postat av: IDA

Haha jag älskar det, visst det går säkert inte att jämföra med orginalet, men jag har inte testat det heller. Är supernöjd över det! :D

2011-05-11 @ 11:47:19
URL: http://idrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.