Atschuuuuuu

Morgon eller vad man säger vid 10.13, jag är på praktien och nyser, bokstavligen har nog hunnit nysa mer än ett dussintal gånger sen jag kom hit vid 9, herregud ja vill inte bli sjuk! Värsta är att det känns som jag har feber, helt tung i huvudet men inte på grund av huvudvärk, så får se om det blir en alvedon strax för jag tänker då inte gå hem...Skitgrej alltså!

Sitter i alla fall och redigerar bilder till Hedemora Energi, de ville ha nya bilder till deras bildspel som de har på en skärm där man kommer in vid receptionen. Bildernas togs i fredags och 134st sammanlagt att välja emellan. Idag måste jag även ringa körskolan, får se vad som planeras in då. Fast kankse borde vänta med att ringa, har ingen lust att avboka bara för att jag är sjuk! Är dessutom sjukt nervös att jag har tappat en massa nu bara för jag inte har kört sen i februari...Åh varför blev de såhär? Får trösta mig med en film när jag kommer hem. Ska även skicka bilderna från igår till Equipe, och kanske...videoblogga? Nja vi väntar tills jag låter som en människa, haha.

Nej nu ska jag göra klart bilderma sen stoppa i mig en alvendon, ringa Sonny, gubben svarar inte...Och tja, kolla på fler bilder. Om tiden finns kommer jag pilla på hemsidan:)

En överredigerad bilder bjuder vi på^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.