Dagen avslutades med...

Grillad kyckling med potatisgratäng och cider, bättre slut kan man inte få, eller min dag är inte slut än, ska fortsätta min planering inför bröllopsfotograferingen, ladda in bilderna från kameran, jisses vad starter det var vid Faluhoppet idag, första klassen slutade kl.16.00 och sista klassen startade runt kl.19 men jag var ej kvar då för jag var tvungen att ta en buss hem vid 18.37!

Men mitt jäkla minneskort dog igen, så nu blir det att prova formatera det i datorn, använda det imorgon och om det lägger av imorgon också blir det att gå till Expert och be om ett SanDisc istället, kan inte ha det såhär längre, får ångest varje gång att jag kanske förlorar massa fina bilder som kanske blivande kunder vill köpa! Nej nu tänker vi inte mer på det, ska dra in bilderna till datorn nu, fortsätta på min planeringslista, och redigera bilderna:)


Diss på krångliga minneskort! 
Hiss på många snygga hästar och på bröllopsfotograferingen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.