Fullt ös medvetslös!

Hihi, längesen jag kände att det var roligt och vara lite stressad och lite pressad över något! Sitter och kollar genom Emelie Ohlssons bröllopskurs och blir så inspirerad av att fota bröllop även om prestationsångesten kommer fram lite smått haha. Har även börjat spåna på olika paketerbjudande, hur mycket timlön jag ska ta osvosv.

Ah, dessutom ska jag försöka få igång en intensivkurs med körkortet, hinna åka till Gotland, ha massa konserter, fota hästtävlingar, åka på hingstvisning, ha stalltjänst, ta STUDENTEN, hitta sommarjobb och...va det något mer?
Tror inte det men innan allt är färdigt kommer jag vara helt slut! Jo vänta...en sak till, jag ska hyra Syren de två första veckorna av sommarlovet, wihu! Får inte glömma bort att jag fortfarande har praktik i 2v till så än är det inte lugn och ro inte. Nej, lite halv virrigt inlägg, jag är sjukt trött och imorgon ska jag runt och flänga i lilla dalarna känns det som.

Ska med pappsen på hans jobb och fota en massa ställen i Hedemora kommun, hinna äta, ringa till körskolan, fortsätta planera inför första mötet med brudparet, äta, ta med pengar till Matilda och hinna med bussen till Falun där jag ska tillbringa eftermiddagen och lite av kvällen för att kolla på de nationella hopptävlingarna som pågår där just nu. Är sjukt pepp på allt men ingen tid över till bloggning, sömn eller något vettigt haha. Blir nog att gå på sockerkick imorgon så jag orkar och hinner med allt!

Hiss för Emelies otroligt bra Bröllopsfotograferingskurs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.